درخواست تقديرنامه ايزومستر

صدور گواهينامه بين المللي در كمترين زمان

درخواست تقديرنامه ايزومستر

۷ بازديد

شركت توسعه دهندگان سيستم ابتكار با تكيه و اعتقاد بر سه واژه اساسي توسعه ، سيستم ، ابتكار ونوآوري در قالب حمايت هاي علمي، آموزشي، مشاوره اي و پژوهشي به شركت هاي علاقه مند به فعاليت در اين عرصه كه گام در استانداردسازي فعاليت هاي خويش، رعايت حقوق مشتريان ، سيستم هاي مديريت كيفيت، حفظ محيط زيست و انرژي مي نهند ارج نهانيده و به علاقه مندان اين امر از سمت شركت لوح سپاس به منزله تقدير فعاليت ها اهدا مي نمايد.

 

 

تقديرنامه

ايزو مستر با اتكا بر تحقيق، مشاهدات و در برخي شرايط نظر سنجي از مشتريانتان توسط كارشناسان مجرب شركت با توجه به خصلت سازمان و كاركنان شما در زمينه هاي خلاقيت، مديريت، كيفيت، برتري، برند (نام و نشان تجاري)، تعالي سازمان، نوآوري، كارآفريني، ايمني ، انرژي، مصرف،محيط زيست، بيش از ۳۰  نوع تقديرنامه متفاوت در زمينه هاي نامبرده شده و بسياري زمينه هاي ديگر به شما تقديم مي نمايد.

جهت ثبت درخواست ” مميزي تقدير ” بر روي لينك زير كليك نماييد – اين هزينه بابت كارشناسي نوع فرآيند شما دريافت ميگردد. لازم به ذكر است كه در انجام اين فرآيند در صورتي كه سازمان شما حدنصاب امتياز را كسب ننمايد نقاط ضعف شناسايي و به شما اعلام مي گردد تا بعد از برطرف نمودن كم و كاستي ها تقديرنامه به شما تعلق خواهد گرفت.

    

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.